mammatillmatilda.blogg.se

21

Publicerad 2015-05-13 21:04:57 i

Klockan är redan över 21 och matilda är fortfarande vaken. Hon råka sova mellan 18-20 så då får man ta dessa smällar.
Matilda sov hos momma i natt och de hade gått himla bra. Vaknat 1 gång på natten för mat sen sovit till 7. Bara för de kommer hon vara jävlig i natt och ska äta flera gånger. Men jag gruvar mig fortfarande varje natt för man vet aldrig hur dom kommer vara. Men hon sover om nätterna men ska äta. Nu när jag försöker sluta amma helt blir dw lite mer komplicerat. Lätt att bara lägga henne i vår säng och trycker dit bröstet så somnar hon efter ett tag och jag med. Men nu skall hon ha flaska och jag må vara vaken tills hon käkat upp eller somnat. Men men sånt man vänjer sig.


Nä nu är matilda grinig så kanske dags för sööömn! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela