mammatillmatilda.blogg.se

onsdag!

Publicerad 2015-05-13 08:41:18 i

Onsdag morgon och barnfri!
Matilda har sovit hos hennes momma inatt då mamma ville prova på att ha henne under natten då matilda ska vara där sista helgen i maj då vi ska till Stockholm med 2 vänner. 
Mitt mammahjärta skrek i går när vi lämnade där igår och skulle lätt kunna lämna en tår. Men vi åkte till vårt nya hus och kikade runt lite så man glömde snabbt bort att matilda var borta. Men när man närmade sig kvällen och läggdags så vart de tomt igen. Allt man gör finns de ett hål där matilda varit. Men nu skall jag snart skynda mig till mamma och krama om min gofis igen!!

Babymassage står på schemat idag!


Längtan Blir inge bättre att mamma snapar till mig hela tiden heller haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela